Solförmörkelse

Under vårdagjämningen i morgon den 20 mars inträffar en solförmörkelse. Den är inte total över Sverige. Läs mer här:

http://illvet.se/universum/solen/solformorkelse-over-europa

Det här inlägget postades i Andra författare. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Solförmörkelse

  1. Ingemar Warnstrom skriver:

    Hej Cornelia,Hur går det för er i Norrköping?Jag fann i samband med att jag deklarerade, ett papper om att jag lämnade i konsignation hos er 5 st av mina böcker när jag besökte er. Förhoppningsvis har ni sålt dom, i så fall kunde jag kanske skicka er en faktura på dessa, kanske vill ni ta ytterligare några ex.Glädjande är att en del av kunderna köper fler för att dela ut till sina bekanta. Så någon nytta gör dom uppenbarligen. Kämpa på Cornelia, det ljusnar vid horisonten! Ingemar Wärnström

    Gilla

    • corneliadahlberg skriver:

      Vi har tyvärr inte sålt några böcker, försäljningen rent allmänt har gått rätt trögt – har inte heller varit mitt fokus får jag erkänna… De är i lokalen och eftersom vårt avtal med Arbetsförmedlingen blivit uppsagt – de ansåg att vi erbjöd Fas3:arna för mycket friskvård (1/2-timmas eurytmi/dag) samt för mycket kompetenshöjande enligt regelverket, så huserar nu en annan socialt inriktad förening där till stor del, men vi har fortsatt tillgång till lokalen när de inte behöver den:) Jag tar med böckerna hem nästa gång jag är där!

      Gilla

Kommentera

