Öppet brev till losern statsminister Stefan Löfven

Av Olle Ljungbeck

Att jag använder detta epitet på dig har sin grund i att jag under min yrkesverksamma tid skaffat sådana kunskaper om mänskligt beteende att jag därför anser mig kunna bedöma din personlighet.

Jag skall här först redovisa några citat av dig som säger mycket om din personlighet. Citaten är tydliga motsatser till ditt faktiska handlande.

”Vi måste vara ärliga mot varandra”.

”Stå upp för demokratin. Demokratin är det allra vackraste vi har.

Demokratin är inte någon naturlag, utan den är något som man och kvinna kämpat för.

Det är upp till dig och mig att försvara våra demokratiska rättigheter och se till att dessa rättigheter ges till alla och att de förs över till våra barn och barnbarn”.

En stor del av svenska folket kan intyga att de uttalanden du gjort enligt ovan står helt i motsatsförhållande till hur Du agerar i praktiken. Under mina 83 levnadsår har jag kunnat konstatera att vi aldrig haft en politiker på den nivå Du befinner dig som så kränkt allt vad etik och moral avser.

Decemberöverenskommelsen är ett tydligt bevis på att Du bryter mot grundlagens anda och bokstav. Med andra ord är Du inte demokrat. De viktigaste frågorna som t ex invandring och integration låter Du inte medborgarna  ha inflytande i.

Du skryter ständigt om att Du är humanist bl a genom att tillåta fn ca hundratusen människor komma in i landet. Enligt dig skall detta pågå i flera år.

Du gör detta trots att tusentals etniska svenskar utsatts och utsätts för grov brottslighet som t ex mord, grovt våld, våldtäkter/gruppvåldtäkter rån etc. Du gör inget för att hindra detta. Däremot vill Du ge återkommande jihadister, som sannolikt mördat, våldtagit och torterat män, kvinnor och barn terapi, arbete, bostad etc. Aldrig en tanke på de drabbade. Detta påstår Du är humanism.

Du fick av FN.s generalsekreterare uppdraget att arbeta för jämlikhet mellan kvinnor och män.

Trots detta har Du inte lyft ett finger till de invandrarkvinnors försvar som kämpar för att frigöra sig från fundamentalisternas och islamisternas förtryck här i Sverige och inget hellre önskar än att integreras. Dessa kvinnor som kommit till Sverige för att få frihet har DU inte lyssnat på. Däremot bjuder Du in deras fundamentalistiska förtryckare som skapat klan- och parallellsamhällen för att kunna fortsätta att hålla kvinnor/flickor i slaveri. Din vackra demokrati! Är de inte värda den?

Vet Du vad jag tycker detta liknar. Jo precis samma som Du falskt beskyllde Jimmie Åkesson för. Jag tycker med andra ord att Du står i ditt handlande eller varför inte i ditt icke handlande för värderingar som mycket liknar nazism, fascism etc.

Att så okänsligt som Du agerar ändå påstå att dagens massinvandring kan försvara det ofantliga lidande Du utsätter tusentals svenska medborgare för, är på inte sätt mindre avskyvärt än vad diktatorer gjorde när de prioriterade vissa medborgare framför andra. Du delar upp människor trots ditt tramsande om alla människors lika värde.

När jag Nu kallar dig för en loser gör jag det mot bakgrund av ett arbetsliv där en av mina främsta uppgifter inneburit att värdera människors lämplighet för olika slag av uppgifter.

Losern vet oftast om sina svagheter. Därför måste han/hon kompensera dem för att uppnå ett mål. Eftersom denne loser saknar intellektuella, begåvningsmässiga, moraliska och etiska förutsättningar måste han/hon bryta mot grundläggande värderingar. Då blir lögnen ett av de viktigaste redskapen.

Men också som nu i fallet med Jimmie Åkesson. En politisk meningsmotståndare – Jimmie Åkesson – som är på väg att inför svenska folket avslöja dig som en person vilken är på väg att leda landet mot kaos såväl ekonomiskt, välfärdsmässigt men också accepterar en kriminalitet bland invandrare som varje dag kräver nya offer bland Sveriges etniska befolkning. I din brist på argument söker Du nu angripa honom personligt och inte med stöd av din egen politik. Så handlar alltid losern.

För en loser gäller i mycket hög grad, ”ändamålet helgar medlen”. Med andra ord betyder de grundläggande värderingar vi lagstiftat om inget alls för dig.

En sak vill jag tydliggöra. Er brottsliga invandringspolitk är så kriminell att om vi i framtiden får en demokratisk regering kommer den för att rädda sitt eget anseende tvingas ställa alla regerings- och riksdagsledamöter (exkl Sverigedemokraterna) från och med 2006 inför riksrätt. Att vi kan få en sådan regering ser jag inte längre som en utopi med hänsyn till hur ert antidemokratiska och kriminella agerande för varje dag för Sverige närmare kaos och inre konflikter.

Det här inlägget postades i Andra författare. Bokmärk permalänken.

Kommentera

