Prinsens bröllop

kollade jag lite på i lördags, på TV, och reagerade på att jag såg väldigt lite, om alls, av den mångkultur kungafamiljen vill pracka på oss bland sina egna bröllopsgäster. Dagen därpå deltog jag i familjedagen här i Wasaparken och där hade kungafamiljen jublat vill jag lova – ungefär en svensk på 20 invandrare. Huckleklädda tanter skrikandes på arabiska i gräsmattan, mm, och mitt barnbarn fick vänta länge i kön eftersom kö-kulturen är ”annorlunda” i deras länder. Då de tar seden hit och svensken ska lära, så är det visst bara att gilla läget, om du inte vill bli nerslagen förstås. 

I domstolen skyddas de bl.a. av vår förra justitieminister Thomas Bodström, som tar på sig de mest vidriga brottsmålen och gör allt för att fria mördarna. Svensken är fortsatt ett tamt offer.

Jan Guillou är lika kaxig som vanligt, men ovan tema undviker han, som vanligt.
Det här inlägget postades i Invandringspolitik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Prinsens bröllop

  1. Sofia skriver:

    Det är förfärligt, Cornelia!

    Över Kungar och dess Prinsar och Prinsessor skulle Magna Carta stå.
    Som av en händelse postades denna nyss:

    Gilla

Kommentera

