Glad Ramadan

önskas alla ryggradslösa, skärmknarkande och förvirrade Svensson – undantaget mina trogna läsare förstås 😉 I går kväll valde SVT att under nyhetssändningen rapportera att ”jultomten” delar ut dadlar på asylboende inför Ramadan (som av en händelse sammanfaller med gamla tråkiga midsommar). 

Själv tänker jag äta sill o potatis fast nubben får vänta tills jag kommer hem eftersom jag förärats med att köra. Äta så länge det är ljust och en vacker dag kör jag tutandes med IS-flaggan genom Norrköping eftersom jag blev inspirerad när jag nyligen såg tutande bil köra genom sta´n med syriska flaggan fladdrandes i draget. Vilken flagga jag hissar idag återstår att se, men för att förvirringen inte ska sprida sig slutar jag här.

Till mina trogna läsare önskar jag en Glad Midsommar – trotsa rusket för alla i mina trakter!

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Glad Ramadan

  1. xmaverickx skriver:

    Glad Midsommar!

    Gilla

  2. Sofia skriver:

    ”Rättssamhället” avslöjat

    Gilla

    • corneliadahlberg skriver:

      De flesta orkar inte lyssna utan genomför sina flyktstategier – men intervjun väcker många frågor och inte minst bekräftar maffiastyret våra samhällen lider under…

      Gilla

      • Sofia skriver:

        Jag har hört delarna 1 – 3 och ämnar även lyssna på den fjärde och sista delen.
        Det hon vittnar om borde vara världssensation eftersom det är insides information från den grupp som styr världen.

        Gilla

      • Sofia skriver:

        En doktor som arbetat i många år för USarmy bekräftar att Kay Griggs talar sanning:

        Gilla

Kommentera

