Svenska Kyrkan kampanjar för fler ”flyktingar”

Ur Stiftsnytt vecka 17, 2016.

”Folkkampanjen för asylrätt samlar namnunderskrifter

Vid Folkkampanjen för asylrätts demonstration i Norrköping för 10 dagar sedan talade Katarina Wändahl, präst i Norrköping. Hon sade bland annat:


”De som förespråkar en striktare flyktingpolitik säger att vi nu behöver ordning och reda och att vi inte kan hantera det stora antal som kom hit under hösten. Jag har tidigare tyckt om uttrycket ordning och reda, det handlar om att skapa lugn och ro, rättvisa och harmoni. Men nu blir jag illa berörd när jag hör människor säga det i det här sammanhanget. För vem blir det ordning och reda? Inte för dem som flyr och lyckas ta sig hit till Sverige. Jag vill inte leva i ett samhälle som präglas av egoism och cynism, utan i en värld full av medmänsklighet och generositet.”

Läs gärna mer om folkkampanjen för asylrätt här, och om den nystartade lokalavdelningen i Linköping här.”

Svenska Kyrkan arbetar i total enighet med gammelmedia och 7-klövern för att spä på befintlig svensk signalpolitik som fortsatt lockar bl.a. ekonomiska flyktingar ut på havet i livsfarliga båtar för det hägrande gratislivet i Sverige. En del av de företrädesvis unga krigföra männen tror dessutom att Sverige är fullt av villiga, kåta kvinnor som bara väntar på att ”riktiga män” ska komma. Riskvilligheten blir såklart större med den drömmen på näthinnan. Att många av dessa sedan våldför sig på svenska kvinnor bekymrar visst inte Katarina Wändahl och Svenska Kyrkan. Jag blir illa berörd!

Hur kan man medvetet välja bort vissa offer p.g.a. att de har en viss etnicitet, till förmån för pågående agenda? Viss återhållsamhet mot den demografiska omflyttningen har visserligen gjorts för att lugna folket, men strömmen av lycksökare fortsätter.

Det tragiska är att det i flyktingströmmen självklart även finns riktiga flyktingar som går miste om hjälpen de borde få till förmån för beräknande lycksökare som dessutom tillåts att inte följa våra lagar!

Den stora frågan varför dessa länder raseras har jag under min tid som kyrkopolitiker i Svenska Kyrkan inte hört talas om. Det faktum att Sverige aktivt deltagit eller deltar i krigföring mot länder varifrån flyktingströmmarna nu sker, nämns varken i Svenska Kyrkan, gammelmedia eller av 7-klöverpolitikerna som voterar för krig. Tänk om Katarina Wändahl lika kraftfullt stod upp för att stoppa Sveriges krigföring i dessa länder, krigföringen som skapar flyktingströmmarna bestående av de verkliga flyktingarna!

SJÄLVKLART skall vi hjälpa de verkligt drabbade UTAN att med befintlig signalpolitik locka dem ut på havet i livsfarliga båtar! Hjälpa i närbelägna flyktingläger så att de fattiga där inte behöver svälta eller frysa ihjäl utan sjukvård, vilket sker idag eftersom Svenska Kyrkan/7-klövern/gammelmedia istället väljer att fokuserar på hjälpen till de förhållandevis rika, som har råd att ta sig hela vägen genom det ena säkra landet efter det andra till Sverige.

Om det inte räcker med hjälpen direkt till de verkligt nödlidande i dessa flyktingläger, så ska vi självklart bjuda på en säker transport till bl.a. Sverige som del av EU, där man får skydd till dess kriget är över.

Därefter hjälper vi med en nystart i det av bl.a. svensk krigföring raserade hemlandet. Se kriget mot Libyen 2011 där samtliga riksdagspartier utom sverigedemokraterna voterade för anfallskrig tillsammans med NATO. Idag vet vi hur det gick. Det under Ghadaffi förhållandevis välmående Libyen är raserat och utgör en okontrollerad transit från Afrika till Europa. Planerat? Av vem? Vilka hjälper till att driva den agendan?

De som önskar lämna sina länder för att flytta till Sverige är enligt mig självklart välkomna hit! I det fallet anser jag, tvärt emot Svenska Kyrkan tillsammans med övriga etablissemanget med dess vänstermobb, att dessa inte skall livnära sig på bekostnad av de svaga i vårt samhälle, utan genom egen försörjning samt dessutom, hör och häpna, följa våra lagar! De som behöver hjälp får den genom att vi sänker de rikas löner, de som ofta förespråkar nuvarande invällarpolitik.

Vad tjänar Katarina Wändahl må tro? Snittlön för en präst ligger runt 50 000:-/mån. Sänk den till hälften och hjälp flyktingarna med andra hälften istället för att trampa på våra fattigpensionärer, våra gamla som inte sällan tvingas avsluta sina liv som läkemedelsbolagens vinstmaskiner genom att av våra skattefinansierade läkare proppas fulla av bolagens läkemedel. Samtidig blir de undernärda eftersom det ska sparas för att bekosta ljugande, skäggiga s.k. flyktingbarns framfart. Sluta spara på våra redan utsatta, men sänk de höga lönerna istället och ge till de verkligt behövande!

Många vet idag att invällarpolitiken med all sannolikhet har skapats av och för storfinansens hunger efter bl.a. billig arbetskraft. Den svenska arbetsrätten blev väl besvärlig och skall raseras. En stark, välmående befolkning är icke önskvärd för den som vill ha kontroll/vinst. Att skapa rädsla hos befolkningen utgör en bra grund för ökad kontroll.

Jag vill inte leva i ett samhälle som präglas av egoism och cynism, utan i en värld full av medmänsklighet och generositet! Jag menar varje ord och står upp för dem dessutom eftersom jag inte behöver vinkla och ljuga för att behålla en rutten lön från en rutten instans. Jag anser mig ha råd att vara ärlig, och tar kommunen m.m. ifrån mig som straff för mina åsikter, så har jag lärt mig leva på lite och mår alldeles utmärkt av det!

Jag vill inte se ännu fler offer för nuvarande cyniska politik, en politik som bygger på ren lögn med hjälp av bankägda propagandamedia!

Jag vill, till skillnad mot etablissemanget och dess vänstermobb, att vi istället för att rasera även Sverige, öppet och kraftfullt arbetar för ett OMEDELBART STOPP för all krigföring i främmande länder!

Jag önskar att Svenska Kyrkan, tillsammans med övriga etablissemanget och dess vänstermobb, även arbetar för att Sverige upphör med att rasera främmande länder genom att roffa åt sig av deras naturtillgångar, se exempel här.

Jag vill att vi slutar blunda för alla offer för nuvarande påtvingade, icke folkvalda demografiska omflyttning. Den gagnar ingen! Inte de flyende/flyttande som ofta placeras livet ut i ovärdiga parallellsamhällen utan en chans till ett ärligt arbete. Inte för de mindre bemedlade medborgare som inte har råd att freda sig från den införda våldskulturen genom att bosätta sig långt därifrån. Katarina Wändahl bor såklart inte i ett otryggt utanförskapsområde.

Makten till folket och förbjud journalister att sprida lögner så att vi istället får en sann nyhetsförmedling och slipper alla hjärntvättade, falska anhängare! I nuläget tvingas vi betala för lögnen skattevägen trots att vi söker sanningen på annat håll!

VI HAR FÅTT NOG AV SKITSNACK! Vi har fått nog av översittare som trampar på oss och sätter på sig en godhetsgloria samtidigt som de spyr hat och lögn över dem som inte spelar med i det falska spelet!

Vi har genomskådat kejsarens nya kläder! Sluta predika lögn!

Lyssna på Thorsken Flink, om vår beundran för den starke och vårt förakt för den svage.

Det här inlägget postades i Invandringspolitik. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Svenska Kyrkan kampanjar för fler ”flyktingar”

  1. asatemplet skriver:

    Asatemplet.wordpress.com

    Läs mer om asatro och nordisk kultur!
    Kristendomen ska bort ur Norden! Den är främmande och fientligt mot vårt folk!

    Gilla

    • corneliadahlberg skriver:

      I Svenska Kyrkans tappning ser jag inte mycket av det som är kristendom för mig, men bara därför ska den inte bort, enligt mig, kristendomen alltså 😉 Har utvecklat mina tankar i ämnet här:
      https://corneliadahlberg.wordpress.com/2015/08/11/vetenskap-meditation-tro-och-religion/

      Jag tror även på asagudarna, som alltid närvarande energier, men för mig är kristendomen den nya vägen, jämförelsevis ny i alla fall 😉 som inte behöver konkurrera med gammal tro. Som jag känner det kristna är det varken fientligt eller främmande mot vårt folk, tvärtom!

      Gilla

      • asatemplet skriver:

        Kristendomen har sina rötter i Mellanöstern. Lååångt ifrån Norden, lika främmande som islam. Kristendomen tog över Europa precis som islam gör idag. Så om 1000 år kommer framtidens européer hävda att islam är europeisk och försvara den, precis som vissa försvarar kristendomen idag. Ett träd faller utan sina rötter – tänk på det.

        Gilla

  2. Mikael Alm skriver:

    Medelön för präster I Sverige är 31767 kronor i månaden. För Östergötland är det 26167. Källa http://www.lonestatistik.se.

    Gilla

Kommentera

