Pridebild?

På tal om mitt svar på Björngunnars kommentar nyss, så ser jag Olles fråga i mailen:

Ӏr det denna frihet vi skall hylla?

Skulle detta accepteras om de vore heterosexuella?

Självklart skall HBTQ individer ha samma rättigheter som heterosexuella. Men går inte flatheten lite väl långt ibland.

Bara en stilla kommentar.

Olle Ljungbeck, Gävle

Vad gör barnen där i detta pride?”

pride

Hoppas jag lyckats få bilden från Olle att fastna här i bloggen idag!?

Upprepar mitt svar ur kommentaren:

Vad gäller HBQT så tycker jag att vi har mycket kvar att lära vad gäller tolerans. Än idag skäms människor för sin läggning och det anser jag vara tragiskt och värt att upplysa om samt bekämpa!

Håller dock med om att sexscener mitt i sta´n på ljusan da´n, framför barnens ögon, liksom andra behov vi uträttar bakom låsta dörrar, självklart borde höra hemma i förslagsvis sovrummet. Där förstår jag protesterna.

Tillägg:

Varför Bonniermedia m.fl. amerikanska bankägda media älskar att lyfta fram den sortens kultur kan vi fråga oss. Vill vi som börjar genomskåda deras syften kanske lyfta fram kultur av annat ursprung, en som vi vill ska prägla våra barns uppväxt?

Jaaa är min höga önskan!

En degraderad befolkning är lättare att styra än en klart tänkande…

Det här inlägget postades i Samhälle. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pridebild?

  1. Ping: Förfalskning | corneliadahlberg

  2. Ping: Till Arbetarbladet, Gefle Dagblad m fl | corneliadahlberg

Kommentera

