Kalle Hellbergs info nr 17-12, den 16/7

1. Kommande 5G = samma frekvensområde som millimetervapen

Här en video om dessa vapen

https://youtu.be/KEhmFp-Gvyc

Kan kommande 5G ha snarlika verkan på allt levande? Om detta görs inga konsekvensbeskrivningar!

…………………………………………………………………………………………………

2. Mer om 5G, expert beskriver farorna

Om denna teknik genomgick en konsekvensbeskrivning så skulle den aldrig få tillverkas!!!

För den som vill veta, 1 tim beskrivning

https://www.youtube.com/watch?v=_Fi_0VTS-D8

…………………………………………………………………………………………………

3. Dagligen kommer det nya larmrapporter…

… men i Sverige är det totalt tyst, ingen ska veta nåt om detta och ingen bryr sig

Original här – Översättning här

…………………………………………………………………………………………………

4. Cancerkluster runt master

Och basstationerna (master) är det lika illa med, stor hälsorisk med bevisade cancercluster i bostäder nära master, ingen reaktion i Sverige, vi ska inget veta.

Original här – Översättning här

…………………………………………………………………………………………………

5. Jag har ”belastat” en journalist

Jag belastar, som ni vet, med jämna mellanrum politikerna i Ulricehamn med info om trådlös teknik och hälsorisker, efter att de förkastade mina medborgarförslag om stopp för Wi-Fi i skolor. Jag skickar alltid en kopia till en journalist på Ulricehamns Tidning (UT), de ska veta vad som händer…

Häromdagen hade denne journalist ett helt uppslag i tidningen om ett antal medborgarförslag, givetvis inte ett ord om mina förslag, så jag skrev följande till honom:

”Hej Christer! Läste din omfattande artikel i dagens UT med redovisning av några medborgarförslag och fann att mina förslag givetvis inte nämndes, vilket jag inte heller väntade mig.

Media har överlag gått från att granska makthavare till att bli en del av dessa, media är numera endast maktens verktyg för att indoktrinera (hjärntvätta) allmänheten!

I Sverige är det val nästa år. Redan verkar Annie Marie Therése Lööf vara utsedd att bli nästa statsminister, inbjuden till årets Bilderbergmöte och mediernas ”hyllningar” av henne kan vara de signaler vi ska vara observanta på. Bilderbergmötena har genom åren inneburit utstakad väg till maktens boningar, är man inbjuden så är man utsedd!

I denna bilaga finner du bevis för detta, som jag skrev inför förra valet. Valet av ledare har givetvis inget att göra med hur bra denne ledare är för det egna landet, det som avgör är hur lojal ledaren är med den verkliga maktens folk!

Den sovande allmänheten tror att de medverkar i demokratiska val och att deras röst är deras egen. Men via media styrs folkets tankar i vad vi kan kalla ”mind control”, så avancerat att folket tror att de väljer och tänker själva av fri vilja. På detta sätt sker alla ”demokratiska val” i alla nationer, vi får de makthavare som makten bestämt och vi får den indoktrineringsmedia som makten gynnar. 

Detta gäller i lika stor grad för en liten totalt onödig landsortstidning som UT (som av allmänheten kallas ”Gubbkalsongen”, för att det inte står något i den). För att den ska få finnas kvar så måste det ingående utbudet i den gynna den lokala makten, eller åtminstone inte ifrågasätta eller avslöja oegentligheter som kan ”störa” maktfolket. Så för maktfolket är UT ännu en ”lydig” tidning. (Om något media skulle välja att beskriva verkligheten och bara skriva sanningar så vet vi vad som händer, t ex den lilla tidningen Nya Tider har fått känna av vad som sker för att de inte anpassar sig under maktens paraply). 

Att mina medborgarförslag tidigare inte ens nämnts i UT, trots att jag lagt över 20 år av mitt liv för att samla fakta bakom detta förslag, är bevis för att förslaget inte får belysas. Anledningen är att det skulle ställa till problem för makthavarna om kommunens medborgare blev upplysta och började ställa krav enligt förslaget (undrar hur många år de förslagslämnare du skrev om har offrat av sina liv för att få till sina förslag, vad tror du?).

Att jag är förbjuden att skriva debattartiklar och t o m annonsera i UT i ämnet trådlös teknik och hälsorisker är väl bevis för att UT:s ledning är helt i maktens ledband. Det finns starka band mellan makten och tidningen, att t ex Högborns (t f chefredaktör för UT) fru sitter i kommunstyrelsen är en tydlig koppling.

Du har fått ta del av alla mina skrivelser till maktfolket och dessa dokument har innehållit så mycket fakta att det finns underlag till ett riktigt avslöjande av en gigantisk maktskandal, ett verkligt scoop för en journalist som vågar ifrågasätta makten. Men sådana journalister är det ont om numera! De flesta väljer att vara makten till lags, de är rädda om sina jobb, men vad innebär detta för vår s k ”demokrati”?

Du vet att jag har rätt, du vet att vi alla och i synnerhet barnen skadas allvarligt av elektromagnetisk strålning från trådlös teknik, som är flera miljarder gånger starkare än vad allt levande är skapta att tåla  (även du kan läsa statistik över alla hälsoproblem i samhället som bara ökar). Du vet att myndigheten SSM, den myndighet som de lokala makthavarna påstår sig lita på, är helt korrumperad med starka kopplingar till industrin. De lokala makthavarna vet också att jag har rätt och att SSM är korrupt, men för att inte ”störa” (förstöra) sin egna position i samhället så håller man god min, man slickar uppåt och sparkar neråt. Det är inte det samhälle jag vill ha, vill du?

M v h  Kalle H.   

………………………………………………………………………………………………..

6. ”Är kvinnor mer ynkliga än män?”

Undrar Einar Flydal. Frågan ställs lite ”ironiskt” för att det är fler kvinnor än män som blir elöverkänsliga. Här om att känna av smarta elmätare.

………………………………………………………………………………………………..

7. Senaste från Mercola om mobiler och risker

Original här – Översättning här

……………………………………………………………………………………………….

8. Å så är det dags för nästa hokus-pokus pryl

Låt dig inte luras! Tyvärr finns det många som vill tjäna kosing på andras olycka, detta är bara ytterligare en i högen! Givetvis fungerar deras prylar inte alls som påstås.

http://blushield.com.au/

Se bilagan, som är en mailväxling mellan mig och en person som skulle börja sälja sådant skräp (repris).

……………………………………………………………………………………………….

9. Video som mobilälskaren inte vill se

https://www.youtube.com/watch?v=ii82I1IzFRY&sns=em

……………………………………………………………………………………………….

10. Humor eller verklighet? Bedöm själv!

https://www.youtube.com/watch?v=rvrH0bsU_Fo

…………………………………………………………………………………………………………

11. Missa inte att läsa denna intervju med Bullerby-Bosse, mycket klarsynt person, sådan beskrivning av vårt Sverige är mycket ovanlig, men detta är sanningen (kan jag garantera med min bakgrund av över 45 års djupt rotande i den verkliga maktens korridorer)

Du kan ju hoppa över detta om du inte är intresserad (men det tror jag du är…)

…………………………………………………………………………………………………………

12. Jag avslutar med en 9-årig näktergal

https://youtu.be/IjBId8iBs5c

Det här inlägget postades i Andra författare. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kalle Hellbergs info nr 17-12, den 16/7

  1. hllviken skriver:

    Dödsbäddserkännande:

    http://yournewswire.com/cia-911-wtc7/

    Liked by 1 person

  2. hllviken skriver:

    Liked by 1 person

Kommentera

