Gott Nytt År 2019

Först önskar jag mina Kära läsare ett strålande Gott Nytt År 🎆🍾🌺 och på tal om strålande, varför inte läsa Kalle Hellbergs brev när lugnet åter lägrat sig:

”Till alla i min ”strålande” sändlista!

Mitt öppna brev om 5G i Umeå är nu publicerat i NewsVoice, med bilder. De inblandade har fått mail från Torbjörn om att de är välkomna att lägga in repliker. Jag har den 27/12 skickat till SVT och SR i Umeå och Västernorrlands-Kuriren m fl, men inte en enda reaktion hittills. Jag är övertygad om att detta ska tystas ner, MSM:s uppgift är ju att bana väg för ”makten”, inte att störa! Skriv gärna kommentarer och sprid länken! Håll debatten igång!

https://newsvoice.se/2018/12/ansvariga-umea-5g-utbyggnad/

Jag har under årens lopp fått påpekande från några som inte vill förstå att trådlös teknik är skadlig, att jag borde fatta att jag inte kan påverka en teknik som är utbyggd i hela världen ochhandlar om mycket stora summor för industrin och för skatteintäkter. ”Till slut måste man ge sig och bara gilla läget” har man sagt.

Det kommer jag aldrig att göra! Är väl för dum för att fatta…..

Men de som förstår allvaret men ändå håller tyst, allt medan allt fler blir sjuka av tekniken, hur kloka är dom?

Undrar Kalle H.”

Detta inlägg publicerades i Vård o Miljö. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gott Nytt År 2019

  1. Conny Lundberg skriver:

    Gott Nytt År, Cornelia och tack för alla fina inlägg!!! 🙂 🙂 🙂

    Gillad av 2 personer

  2. michaelnilsson228 skriver:

    Jag vill önska dig Cornelia och alla som följer Cornelias blogg Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År!

    Gillad av 1 person

  3. SasjaL skriver:

    5G kommer att påverka de inom media också, vad de än tror …

    Gott Nytt År!

    Gillad av 2 personer

  4. hllviken skriver:

    GOTT NYTT ÅR!

    Gillad av 3 personer

  5. Pingback: Strålande info nr 18-21, den 31/12 | corneliadahlberg

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.