Lite kul trots allt…

Börjar med att erkänna att jag fick mig ett gott skratt när jag läste ”Dansk producent vill fortsätta tafsa” med anledning av #MeToo.

I Sverige riskerar gubbarna sparken ifall de tafsat på sina blivande sambor. Media måste jubla över hur lätt det är att förvrida skallen på Svensson, trots allt man redan lyckats med på den vägen. Ifall du inte upptäckt Harriet Larssons blogg Utanför åsiktskorridoren, så rekommenderar jag dig att klicka här angående beskrivet tema!

Å andra sidan är MeeToo i MÅNGA fall en mycket välkommen väckare som jag önskar lärs ut flitigt på landets SFI-kurser så kanske vi slipper toppa våldtäktsligan i vårt en gång förhållandevis trygga land…

Detta inlägg publicerades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite kul trots allt…

  1. ElisabetR skriver:

    Bästa Harriet
    Fick verkligen ont i magen och mådde illa när jag såg följande video. Hoppas du hittar med min hänvisning. Det är ju helt enkelt vansinne. Det är ju det som han pratar om som de håller på och totar om nu.

    Hösten är här! Per-Arne Imsen -Vi står inför en händelserik höst, blir verklighet i rasande fart. På Youtube. Pilgrim Media.

    Tack för allt vettigt man kan läsa hos dej. Jag läser mycket andra allternariv medier också för att kunna bilda kej en egen uppfattning.

    Nu vet jag inte var detta hamnar men hoppas det kommer rätt.
    Önskar dej allt gott.
    ElisabetR

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.