Skriv på – riv inte vårt kulturarv!

Skriv på – riv inte vårt kulturarv! från Petterssons blogg. Direktlänk här.

Tänkaren

Tillbaka till mitt favorittema – höns! Du har väl läst? Är tydligen inte vän med bloggen just nu (redigering trilskas förutom flera godkända kommentarer som landar där de inte ska) – stolta pappsen hör ju till det inlägget så klart, men här är i alla fall far till alla barna:

Edvard med familj

Gissa varför jag gillar mina hönshjärnor – och dit räknas väl tuppens oxå? – bättre än hönshjärnorna i riksdag och regering som går bankmaffians ärenden så allt ärligt vi byggt upp raseras? Jo för att mina hönshjärnor är ärliga! Och vackra!

Detta inlägg publicerades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Skriv på – riv inte vårt kulturarv!

  1. hllviken skriver:

    När ska majoriteten av svenskarna förstå att det inte går att bevara sin egen kultur om man importerar mängder med utlänningar som vill leva på rakt motsatt sätt?

    Gillad av 2 personer

  2. hllviken skriver:

    Förklarar en hel del!

    Gillad av 2 personer

  3. hllviken skriver:

    Michael Willgert är ett intervjuargeni!

    Gillad av 2 personer

  4. När jag ska skriva under får jag felmeddelandet att jag inte har någon giltig mailadress.

    Gilla

  5. hllviken skriver:

    Hans Jensevik beskriver den ekonomiska kris vi befinner oss i: [12 min]

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.