Aktuellt från Kalle – sista gången?

Man ska aldrig säga aldrig, men jag har beslutat att vart eftersom avveckla mitt ideella arbete med att sammanfoga nyhetstips och värdefullt vetande från duktiga, kloka, kunniga och erfarna människor som fyller min inkorg med läsningen, som grund för kloka val.

Jag har lagt ner allt arbete eftersom jag ville/vill hjälpa till att sprida kunskapen till en stackars hjärntvättad befolkning som under allt för lång tid utsatts för ”vår” skattefinansierade propagandamedia, som ensidigt går den lilla av min läsarkrets väl kända finanselitens ärenden. Helt enkelt eftersom den median ägs av samma elit.

Makabert att vi ska tvingas betala skatt för sådant, för rika bankers agenda och behov! Därför är så mycket makabert i våra dagar…

Idag börjar jag med att en sista gång (hm, sista, kan jag låta bli, vi får se?) sammanfoga Kalle Hellbergs lästips. Varför sista gången? Helt enkelt eftersom det tar tid, jag inte får en krona för besväret eller annat i byte – se MagMas byteshandel 😉 – och jag som alla andra har annat att göra som nu blir liggande, samt sist men inte minst jag börjar tröttna på för mycket tid vid datorn.

Jag har ett digert sökbart arkiv och olika teman i Kategori till höger i bloggen, flera sammanfattande sidor högst upp i bloggen och i bloggrollen till höger en lång rad länkar till sanningssökande sajter som ägnar sig åt ärlig, grävande journalistik – till skillnad från bankirägda media.

Mycket som hamnar i min inkorg är upprepning, som kan vara nog så viktig för att nöta in kunskap, men den finns som sagt varje dag att hämta på beskrivna ställen i min blogg!

Jag vill dock starkt rekommendera att Du fortsatt följer Kalles nyhetstips eftersom de berör många vikiga områden. Det gör Du genom att anmäla Dig till hans sändlista här: kalle@maxicom.se

Ifall Du skulle glömma Kalles mail:  Den finns ständigt i beskriven bloggroll!

Senaste aktuellt från Kalle Hellberg:

Poddar att lyssna till

Sanningar är tabu överallt – lögner får spridas

Lite av varje

 

Så tar vi lite hälsotips – ej PK

Den som börjar med en lågkolhydratkost får ofta i sig för litet salt på grund av den mindre matmängden/matvolymen. Salta mer på maten för att må bra och slippa biverkningarna av natriumbrist.

Detta inlägg publicerades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Aktuellt från Kalle – sista gången?

  1. Pingback: Alfheimr – onsdagen 13 juni 2018: Slutrea arvet efter Blueshift | corneliadahlberg

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.